Saturday, July 9, 2016

Marie Claire Blog Awards 2016 _ Recap


Για όποιον δεν με ακολούθησε στο 'ταξίδι' μου κατά την διάρκεια των Marie Claire Blog Awards αυτό το post γράφτηκε για να συνοψίσει όλες τις στιγμές που έζησα κατα την διάρκεια των challenges αλλά και την μεγάλη βραδιά της τελετής.



Αν και το blog έχει κλείσει τα 4 του χρόνια, η υποψηφιότητα 'Shining Star' φαινομενικά δεν ταίριαζε στα δεδομένα του, όμως μου φάνηκε μια όμορφη πρόκληση και μια ευκαιρία να σκεφτώ το blogging όπως όταν πρωτοξεκίνησα.
Τα κύρια challenges μας με χορηγό την Vogue Eyewear επικεντρώθηκαν σε 2 φωτογραφήσεις με διαφορετικά concepts και εγώ φυσικά βρήκα την ευκαιρία να σας ξαναδείξω το αγαπημένο μου culotte αλλά και να περάσω ένα ηλιόλουστο πρωινό στην παραλία.



Κατά την διάρκεια των challenges είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε 5 διαφορετικά cocktails φτιαγμένα απο την Belvedere Vodka στον υπέροχο χώρο Roof Terrace του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετάνια και να φωτογραφηθούμε με το αγαπημένο μας σε ένα ιδιαίτερο concept! Η φωτογράφιση θα δημοσιευτεί στο επόμενο τεύχος του Marie Claire και δεν πρέπει να το χάσεις με τίποτα!


Οι μέρες πέρασαν αρκετά γρήγορα και η βραδιά των βραβείων έφτασε. Στην Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, που νιώθω σχεδόν σαν το σπίτι μου, πραγματοποιήθηκε η τελετή και μπορώ να πω πως ένιωσα κάπως σαν star! Κάπου θα έφταιγε και η κατηγορία που ήμουν υποψήφια μάλλον! ;)



Η νικήτρια δεν ήμουν εγώ και όσο και αν επιμένετε δεν θα σχολίασω περαιτέρω την απόφαση σχετικά με την νικήτρια της κατηγορίας...
Το μόνο που θα ήθελα να πω είναι πως τα αποτελέσματα ήταν αναμενόμενα... 
Αλλά για αυτό τον λόγο αναφωνώ 'Sometimes it's better to lose' και συνεχίζω ακάθεκτη να κάνω αυτό που αγαπώ!



Ευχαριστώ πολύ όσους με στήριξαν,συνεχίζουν να με στηρίζουν και πίστευουν σε μένα. 

xoxo
Evi



1 comment:

  1. συγχαρητηρια .μπορει να μην νικησες αλλα παντα υπαρχει η επόμενη φορά .Φιλιά πολλά

    ReplyDelete

thanks for your lovely comments! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...